Gjennom våren har vi en rekke workshops! Alle skulle finne noe som passer for seg. Under finner du datoer og linker til noen av Facebook-eventene (kopier link og lim inn i adressefeltet) som er laget:

Søndag 8/4  Kirtan/ chanting - en yoga-lydmeditasjon
Kl. 16.45 – 18:00 -  Gjestebesøk av Gratia fra UK.

Event: https://www.facebook.com/events/2088170518094722/

Lørdag 14/4 Movement Medicine
Kl. 11:00 - 13:15 - med Ida Marie Simers

Lørdag 14/4  Pust, energi og chakrabalanse
Kl. 13:30 - 16:30 - med Isabelle Shjelderup og Mira B. Laurantzon

Event: https://www.facebook.com/events/1457766301018349/

Lørdag 21/ 4 Yogic Arts Flow
Kl. 12 - 15.00  - med Michael Larsen

Event: https://www.facebook.com/events/188248871903325/

Søndag 29/ 4 Eventyryoga
kl.   12:15 - 13:15 - med Gitte Ous

Søndag 29/ 4 Barneyoga
kl. 13:45
- 14:45 - med Gitte Ous
Event: https://www.facebook.com/events/1759689274052120/

Lørdag 5/5  Yoga Therapy and Mindfulness for Stress Relief
kl. 12 -15.00  med Jonathan Weber

Event: https://www.facebook.com/events/1572420032873664/

Lørdag 12/ 5  Lyd, yoga og mantra
kl 12:00 -15:00  - med Hanne Viestad og Mira B. Laurantzon

Event: https://www.facebook.com/events/217638678972515/

Lørdag 19/ 5 Movement Medicine  
kl 11:00 - 13:15 med Ida Marie Simers

Lørdag 19/ 5 Rolig yoga: healing gjennom hvile
kl 13:30 16:00 - med Marthe Magerøy

Event: https://www.facebook.com/events/867150626789598/

Lørdag 9/6  Movement Medicine
kl. 11:00 - 13:15 - med Ida Marie Simers

Lørdag 16/6 Barselyoga
kl. 12:00 - 14:30 med Linda Maria Lorvik

Lørdag 23/6 Jivamukti
kl. 12.00 -15:00 med Heide Ellestad og Olivia Hansson

 

Informér alltid læreren din om du har en skade, er syk eller gravid. Det er viktig for å kunne ta best mulig vare på deg under klassen.  Kanskje trenger du modifiserte øvelser. Yoga er medisin - det er sterke saker.

Er du helt nybegynner til yoga, ønsker vi at du skal gjøre minst fem yoga basic timer, før du blir med på de andre klassene på timeplanen.   Da lærer du det grunnleggende innen pust og bevegelse og hvordan du skal ta vare på deg selv under en klasse. Kan du det, vil du få mye mer ut av timene senere.  Unntaket er Yin Yoga som passer både nybegynnere og pensjonister.

 

Ingen er for stive til å gjøre Yoga. Yoga er et møte med deg selv - der du er - ingenting å få til eller å mestre. (Selv om du helt sikkert både mestrer og får det til etterhvert, og har det kjempegøy i tillegg).

Drikk mye før timen, og la vannflasken stå til etter timen. Vi fordyper oss i pust og å avbryte med drikke, tar fokuset bort fra det vi driver med. Ingen regler uten unntak selvfølgelig - kjenn på hva som er riktig for deg i dag. I tillegg, jobber vi i yoga med å snu prana (energiflyten i kroppen) oppover, og det å drikke vil føre den ned igjen.

 

Det er lurt å komme på yoga med tom mage - forsøk å spise minimum et par timer før du kommer. Har du morgenklasse – eventuelt spis noe lett, eller drikke en smoothie. Når vi gjør yoga beveger vi på mye - også spenningene vi har inne i kroppen. Dette kan føre til reaksjoner både under yoga og i etterkant. Kanskje møter du følelser du ikke har sett på en stund. Pust og la det passere :)

Unngå parfymer og produkter med sterk lukt når du skal gjøre yoga. De du praktiserer med har kanskje allergier eller er sensitive. Vi ønsker å skape en så nøytral atmosfære som mulig.

Webdesign og webutvikling: Digi Publishing AS

Cookies